Stran 3 od 3

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorObjavljeno: To Feb 11, 2014 1:32 am
Napisal/-a cirman
nameščena še registrska:
Slika

sestavljen sprednji konec:
Slika

test ledic (ja, v smernikih so bele ledice):
Slika

in pa še ena slika prednjega konca:
Slika

kar se tiče motorja, je ostal 1.3 kateremu sem zamenjal vodno pumpo, ABS projekt bo zaenkrat v mirovanju zaradi drugih stvari. avtu marca poteče tehnični, do takrat upam da mi uspe uredit vso homologacijo [smilie=zeppelin.gif] in pa potem avto spravit ponovno na cesto. mi je pa danes povzročil nemalo problemov, namreč na testni vožnji mi je utrgalo jermen ki poganja alternator, tako da sem domov prišel na akumulator, zamenjal jermen, naredil 5km, zopet lučka. ni jermena. izkazalo se je da je počila jermenica na glavni gredi, ki je opletala za dober centimeter in trgala jermena. vsi štirje vijaki na jermenici kajpak poglodani. če se komu valja doma jermenica z vijaki vred, kupim :roll: je pa avto ko sem ga hotel spravit domov, seveda, v centru, na najbol prometni cesti ugasnil in obstal. verglal normalno, samo vžgal ne. itak pa dežuje. ne da se mi :D tako da se trenutno oba hladiva, on v centru na dežju, jaz doma :D to je to, če mi uspe zadevo v bližnji prihodnosti oživet in uredit homologacijo, pa še slike normalne kvalitete in izven garaže.
lp do naslednjič

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorObjavljeno: To Feb 11, 2014 1:31 pm
Napisal/-a ŽucMac
jaz imam en 1.3 motor doma na katerem je potrgalo zobe na zobatem jermenu in so bati vsekali po ventilih.
lahko pogledam v kakem stanju je jermenica, rabil bi torej samo jermenico klinastega jermena na glavni gredi in pa vijake ?
kakšno je pa stanje na gredi oz. na jermenici zobatega jermena (nisem ziher zdaj iz glave kam se pritrdi), če praviš da je vijake "poglodalo" ?

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorObjavljeno: Sr Feb 12, 2014 12:56 am
Napisal/-a cirman
tako je, gre se za jermenico klinastega jermena na glavni gredi, privijačen z 4x imbus mislim da 5 ključemi. vijaki so poglodani ker je pred mano nekdo očitno delal z napol nataknjenim ključem tako da zdaj vanj ne paše več noben ključ :roll: tako da sledi nadaljevanje z "majzlom" :mrgreen: sem pa dobil eno jermenico za silo od enega dizla, ki je zaradi današnjega delavnika nisem uspel zamenjat. mi pa jermenica na oko deluje malce večja. preden se lotim, mi zna kdo povedat kako na alternator deluje drug prenos? je pa avto danes vžgal normalno, seveda, jaz napol narejen, sem šel na test z odvijačeno špulo in brez filtra :D pogled v prometno pa je razkril, da je avto danes preživel svoje 26. leto na cesti (datum prve registracije je 11.2.1988) [smilie=auto.gif]

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorObjavljeno: Sr Feb 12, 2014 9:39 am
Napisal/-a eugene
Navari gor povrtane matice na imbuse in boš odšravfal.

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorObjavljeno: Sr Feb 12, 2014 10:14 am
Napisal/-a BureK
tisti vijaki so zelo dolgi in lahko tudi samo glavo prevrtaš z bohr-mašino in ti bo ostala jermenica v roki.

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorObjavljeno: Sr Feb 12, 2014 10:29 am
Napisal/-a ŽucMac
cirman napisal/-a: mi pa jermenica na oko deluje malce večja. preden se lotim, mi zna kdo povedat kako na alternator deluje drug prenos?


večja gonilna jermenica pomeni večjo hitrost gnane jermenice.
alternator se bo torej vrtel hitreje.

če ni neke velike razlike v velikosti, bo alternatorju "zgledalo" kot da non-stop teraš avto :lol:
če je pa velika razlika, ti pa že original jermen ne bi pasal.

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorObjavljeno: Sr Feb 12, 2014 7:07 pm
Napisal/-a cirman
Jermenica od dizla je večja za cca 20mm. Sem pa dobil še eno od 1.8 bencinarja ki je identična, tako da je zadeva že zamenjana :) sem pa vijake pobral dol z majzlom, najhitreje je bilo tako, druge vijake sem dobil z jermenico vred. Mi ve kdo povedat original dolžino jermena, ta je bil zadnji iz zaloge, pa nima napisane dolžine. je pa brez serva avto, gnan je samo alternator.

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorObjavljeno: Sr Feb 12, 2014 11:32 pm
Napisal/-a ŽucMac
Slika

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorObjavljeno: Pe Feb 28, 2014 2:49 pm
Napisal/-a cirman
žuc, hvala [smilie=beer2.gif]

evo pa še par slik:

avto spet v garaži, pot mu je tokrat zaprl big brother :lol:

Slika

razlog za trganje jermen:

Slika
Slika

zaradi homologacije sem moral zamenjat fedre, kupil rabljene raceland gewinde z papirji in jih zmontiral. ker je polo naprodaj, sem z njega vzel še platišča in jih nataknil na tasa, ki se je do zdaj vozil z letnimi gumami:

Slika

končno sem se opogumil in dal poravnat remotec platišča, ki sem jih prej vrjetno več kot 5 let samo prelagal:

Slika

zdej se bomo pa mal igral za spolirat in pa pobarvat jih :D
a mi lahko en pove za gti obrobe, a se bočne lajšte držijo k obrobam ali ne? nataknil bi gor pragove torej morem zamenjat še obrobe, letvic pa nebi dajal gor.

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorObjavljeno: Pe Feb 28, 2014 4:07 pm
Napisal/-a fritz
bocne letvice so vsaka zase, zadnje obrobe so ciste, sprednjih pa se drzi parcentimeterski privesek.

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorObjavljeno: So Mar 01, 2014 2:40 pm
Napisal/-a cirman
Hvala! Če se že odločim za nakup kompleta, potem žagal obrob nebi, bom pač dal letvice gor, samo je smotan ker se je povarilo luknje, pa še napis Gti na letvici mi ni všeč, ker to avto niti pod razno ni. A se slučajno kje prodaja kakšen komplet za 3v model, lahko je slabše ohranjen, da bom mel malce izziva :)