GTI Mk1 - Hammerschlag

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj Volkswagen in Audi vozil

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a bajta dne Ne Mar 15, 2015 8:33 pm

js vidim pa kr en problem manj. zihr ma kaka vectra pa se ker iste celjusti. isto kot pri vw.
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Mar 16, 2015 9:39 am

Točno tako. Od opla Girlingi za 256disk imajo nosilec z pravim razmakom lukenj za enko le da imajo m12 vijake ne m10 kot Vw in treba naredit puše.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a BureK dne Po Mar 16, 2015 9:58 am

bomo montirali Eatona na hrošča ? [smilie=auto.gif]
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Po Mar 16, 2015 10:44 am

itak, ne sam vectra, se ker drugi tut. Sem jih imel doma.. nakupna cena zanemarljiva
mel sem tut g60 celjusti pa sm prodal
ostajam na g54 256 in dela zadeva več kot odlicno, ce imas vse postiman kot je treba...
LP
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a bajta dne To Mar 17, 2015 1:25 am

se spomnis kakega detajla vec od opel celjusti? da vem bolj tocno "kje" iskat. kaj pise na njih? na katerih modelih so? kako velike diske majo v orginalu? katere diske od vw se pol uporabi? al se oplove pa daš sredino povečat?

sori za tolk vprašanj :lol:
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne To Mar 17, 2015 8:22 am

Jst sm moje dal dulesu. Drgac pa sm ze mal pozabu
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Mar 17, 2015 10:13 am

BureK napisal/-a:bomo montirali Eatona na hrošča ? [smilie=auto.gif]


Nebi ti raje dal bloka povrtat za G60ko?
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a BureK dne To Mar 17, 2015 12:52 pm

Neki me jebejo 1.8T motorji zadnje cajte :mrgreen:
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a mk1golf4life dne Ne Mar 29, 2015 2:00 pm

Mal pozabu glede bremz, ma delam po 10 ur pol sm pa za vikend čis len in mi ni še ratal čeljusti razdrt,spucat rjo pa pobarvat.
Ja, šravše s pušami sm že kupu, koštalo me je 1 eur in 2 centa. trdota 12.9 kokr je treba. ne vem če se to lahk reče da je problem.
Čeljusti so pogoste na Oplih, niso samo na Astri GSI, tud na vectri 16v itd.
Jst sm jih najdu na bolhi prvič ko sm jih iskal , pol se mi je celo en kolega oglasu da ma on ene take doma zakaj nism njemu reku,tako da nebi rekel da jih je težko najdt
Teoretično se lahko motirajo tudi večje čeljusti 280 mm od V6 omege ki pašejo na iste šravfe 8)

Sicer priznam da ne vem premera batka v čeljusti ma vem da se astra GSI ustavi pošteno golf se bo pa še bolj.
Edino kar me skrbi če bo potem premalo zavorne sile zadaj, v tem primeru bom našravfal zadaj od caddya večje bobne (mislim da so isto kot golf 3 zadnjii bobni)
Samo mislim da bo tole špilal prav super glede na to da mi zdaj zadnji konc vedno zarajsa med zaviranjem.

Bom magar objavil temo ko izvedem tole premenjavo čeljusti, se bom prav zdaj lotil ker vidim da je interes (pa tok ne vem kam se dat zaj ko je formule konec [smilie=biggrin.gif] )
''A se meni sem zdi al se cagar za nafto hitrej premika k cagar za hitrost?'' - Mazda 2500D pickup
Če more bit že dizl naj bo vsaj golf enka =D
Uporabniški avatar
mk1golf4life
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 110
Pridružen: To Apr 19, 2011 7:17 pm
Kraj: Ljubljana-Dolenjska
Avto: Golf mk1 turbodiesel

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a bajta dne Ne Mar 29, 2015 2:28 pm

sliko šravfov pa puš še daj obvezno :D


pa po mojem je to nujn upgrejd na enki, sprednje minimalistične bremze so žalost. zadnji bobni so več kot dovolj efektivni. oz, kolkr smo se v šoli še učil tega, majo bobni večji zavorni učink kot diski zadaj..
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a malinuc dne Ne Mar 29, 2015 9:29 pm

bobni za ročno ja, nožna zavora pa ni boljša. boben se s temperaturo poveča in rabiš več hoda (teoretično), pri disku pa manj hoda. če se ne motim je zavorna pot pri polnem šleparju iz 80 km/h na nulo, za 36m krajša z diski (kamijon in prikolica), kot z bobni
Uporabniški avatar
malinuc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Pe Jun 04, 2010 4:39 pm
Kraj: Zagorje ob Savi
Avto: Golf II GL TDI, MB 190D 2.5

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a mk1golf4life dne Ne Mar 29, 2015 11:33 pm

Eto ste me tolk znerviral da sem dejansko premaknil svojo leno rit in namontiral te čeljusti smotane :mrgreen:
Gor je šlo čist lepo edin kar sm sam delal pa je še mal zraka v sistemu, no pa ko sem bil že pr tem sem še temo napisal
ker mislim da se bo še kdo lotil :wink:

http://www.favdl.net/forum/viewtopic.php?f=39&t=15589
Tako mislm da bo zaj vse jasno [smilie=claugh.gif]

Zdj pa spat, ob petih je treba v službo it [smilie=zeppelin.gif]

Lp, Matevž
''A se meni sem zdi al se cagar za nafto hitrej premika k cagar za hitrost?'' - Mazda 2500D pickup
Če more bit že dizl naj bo vsaj golf enka =D
Uporabniški avatar
mk1golf4life
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 110
Pridružen: To Apr 19, 2011 7:17 pm
Kraj: Ljubljana-Dolenjska
Avto: Golf mk1 turbodiesel

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a Ježek dne Po Mar 30, 2015 4:00 pm

Caddy mk1 ma veliko večje bobne kot golf 3, za caddya mk2 pa ne vem..

Eugene sori za off..
Stuck back in time..
Uporabniški avatar
Ježek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1459
Pridružen: To Jan 04, 2011 11:54 pm
Kraj: Velenje
Avto: Mk1

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a čare dne Po Mar 30, 2015 4:31 pm

malinuc napisal/-a:bobni za ročno ja, nožna zavora pa ni boljša. boben se s temperaturo poveča in rabiš več hoda (teoretično), pri disku pa manj hoda. če se ne motim je zavorna pot pri polnem šleparju iz 80 km/h na nulo, za 36m krajša z diski (kamijon in prikolica), kot z bobni

ne mešaj kamiona in avta.Kamion ma spredaj in zadaj in na prikolci če ma 22,5 col kolesa iste diske in ploščice in na kamionu ki je naložen zadnje primejo več kot sprednje...
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Jul 22, 2015 11:41 am

Včeraj sem menjal t.i. domlagerje- gumi vpetja amortizerjev spredaj. In sicer sem šel iz mojih kao zgodnjih ( narejenih iz 1303) spet na naveden pozni tip od enke. S to razliko da sem jih ene dva tedna od tega spodaj napolnu s poliuretanom v tubi, ker če komu ni znan ta problem pri enkah se ta gumi vpetja zelo hitro posedejo in je vožnja predvsem zaradi njih za en kurac. tudi zardi tega sem šel v predelavo na sterejši tip kr so bolj zaprti in naj bi več zdržali ali žal moji niso ( verjetno zaradi premehke gume , ki je bla za hrošča) in so se zelo hitro posedli in smo bli spet na strem- za en kurac performans čez luknje z glasnim zabijanjem.

V glavmem zmontiram jaz te napolnjene z PU maso in , kot prvo avto stoji zdaj spredaj sigurno ene 3-4 cm višje kot prej, ker so kot ta novejši tip nekoliko višji in seveda niso in se tudi ne bojo posedli zaradi poliuretana. Sicer za videt je slabše ampak glede na uporabo avta bo to še kako dobrodošlo. Kod drugo pa je blo pravo razsvetlenje ko sem se šel peljat. Poliuretan jih je seveda nekoliko strašal in je filing na volanu bomba in vožnja čez luknje, kjer mi je prej zabijalo je zdaj bistveno boljša in brez straha da boš podvozje kje pustu.

Folk z enkami. To res priporočam, ker je daleč najboljše kar sem kdaj proval kar se teh prokletih gumi vpetij tiče za v enko. In še najceneje je.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Sr Jul 22, 2015 12:09 pm

povej kaj več o tem poliuretanu v tubi, pa kašno slikco kako si se tega lotu?
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Jul 22, 2015 1:13 pm

Ma nisem nič slikal ampak je enostavno in nekdo ki je že imel te domlagerje od enke v roki bo vedu za kaj se gre. Poliuretan v tubi je običen PU za avtoličarstvo ali za lepit vetrobranska stekla. Ali sikaflex po domače. Jaz sem ga uporabu tudi za napolnit nosilce od mašine.

V glavnem če vzameš nove oz neposedene mk1 domlagerje se vidi da je s podnje strani med kovinsko šalco , ki drži ležaj in gumo ene 4mm lufta. no ta luft napolneš z polijem in pustiš da se usuši. baje naj bi rablo kak teden do dva da se usuši ves v globino ker če ne ti ga zna spodrivat ven. To je v grobem to. Montiraš in čau.

Za montirat sploh ne rabiš jemat amortizerja dol z premnika ampak le 1. odvijačiš domlagerje z karoserije (2 m8 matici) 2.Dvigneš avto. 3. stisneš vzmeti z orodjem, 4.odšravfeš domlagerje z mortiča 5.Spusš roko kolkor gre nizko 6. zbezaš domlagerje ven mimo amortizerja 7. Spraviš nove na mesto in jih prišravfaš na mortiče 8. Sprostiš vzmeti 9. Spustiš avto in prišravfaš 2 m8 matici ki jih držijo na karoserijo. In za finale se pelješ ko car. vse skupaj ena ura dela.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a Ježek dne Če Jul 23, 2015 12:46 am

ooo tole je pa koristna novica :) ampak meni se zdi s kitajskimi gewindami avto tako trd, da morem še malo prespat, da se odločim, ali jih bom pri sebi zafilal ali ne. Menjat jih itak morem, ker mi je nove sesulo po 2000 km
Stuck back in time..
Uporabniški avatar
Ježek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1459
Pridružen: To Jan 04, 2011 11:54 pm
Kraj: Velenje
Avto: Mk1

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne So Jul 25, 2015 2:05 am

Danes registrilal. V enem letu 16500km. Dayli driver. :mrgreen:

Slika

Slika

Slika

Slika

terenc. :mrgreen:
Slika


van wezelin polcar odbijač in lip. Odbijač je za videt kulturen ampak ima plastičen profil za osnovo medtem ko ima original železnega. lip je praktično isti kot original. V glavnem zelo zadovoljen glede na ceno.

Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Avg 31, 2015 11:40 am

Včeraj sem naredu ene 20km po gozdni poti z Mašuna do grada snežnik. Mega je blo.
Slika
Slika
Slika
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Avg 31, 2015 11:41 am

Slika
Slika
Slika
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Po Avg 31, 2015 8:21 pm

ful mi je dober! mi je všeč da si ostal na teh zadnjih lučeh!!
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne So Sep 26, 2015 9:45 pm

Maledeta furia!

Slika
Slika

Kupim eno (ali par) ATSko 15x7 et27.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a piko dne So Sep 26, 2015 10:24 pm

To še ni do kraja umrlo. Se popravi v skrajni sili. Če ne najdeš, lahko urediva.
Uporabniški avatar
piko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 1:50 pm
Kraj: žiri
Avto: MB C220cdi, VW Scirocco II

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a BureK dne Ne Sep 27, 2015 1:41 am

Dej to pošvasat [smilie=auto.gif]
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Volkswagen in Audi projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov

cron